فراموش می کنم


lollipops

 

اگه قلب همه از سنگ بود دیگه نه دردی بود و اندوهی ونه خاطره ای

 

باشد که راه هایی را که باهم پیموده ایم از یاد ببرم .

 

راه ها  کوه ها و دشت های رویاهام را از یاد می برم

 

رویاهایی که مال من بودند و اکنون تو انها را از من ربودی رویاهایی

 

که دیگر نمی شناسمشان .

 

دست های یخ زده ...پاهای خواب رفته ......و مدام باید از کار دست بکشم

 

بعد رفتن تو این روزگار من این است .

 

گفت ((سعی کن زندگی کنی –خاطره برای پیرمردها و پیرزن هاست))

 

چگونه خاطراتمان را فراموش کنم ؟

 

شاید عشق پیش از هنگام پیرمان می کند و هنگامی جوانی را به ما باز

 

می گرداند که دیگر دوران جوانی گذشته .

 

امه چگونه آن لحظه ها را به یاد نیاورم ؟

 

برای همین است که مینویسم تا اندوه را به دلتنگی و تنهایی را به خاطره تبدیل کنم .

 

تو راست می گفتی آب ها می توانند آنچه را که آتش نوشته خاموش کنند

 

خاطرات من برای تو مانند آتش بود وتوبرای آنها آب .

 

همه برای تغییرکردن مجاز هستند

 

ولی تو چرا اینگونه تغییر کردی ؟!



نظرات شما عزیزان:

عباس
ساعت16:39---16 خرداد 1391
خیلی موافقم با این متنه همه برای تغییر کردن مجاز هستند ولی تو چرا اینگونه تغییر کردی ؟


hesam
ساعت17:36---17 شهريور 1390
به احتمال بسیار زیاد این متن واسه دختراست حاضرم شرط ببندم آخه پسرا اگرم تغییر کنن بی معرفت نمیشن اما دخترا......

البته دور از جون مهسا خانوم و ملیکا خانوم...
وبلاگ قشنگی دارین
خوشحال میشم اگه به منم سر بزنین


setare soheyl
ساعت18:14---8 تير 1390
a ey val rast migi harki ke taghir mikone mizane vasate kavir az ounja taghiro shuru mikone ye ho avaz mishe be tarze najur makhsusan ag befahman k duseshun dashti

امین
ساعت16:01---3 تير 1390
همیشه همه می روند به نرفتن عادت ندارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 2 / 4 / 1390برچسب:,ساعت 12:20 توسط melika&mahsa| |


Power By: LoxBlog.Com